torsdag 22 mars 2012

Skånemästerskapet 2012

Vi har tilldelats arrangörsskap för Skm-slutspel i klasserna P14, F14 och HJ18 söndagen den 1/4 samt gruppspel för klassen P12 lördagen den 14/4.
För att kunna arrangera bra dagar för såväl deltagare, som den publik, som kommer till sporthallen dessa dagar ska följande funktioner bemannas:

Cafeterian/kiosken
Sekretariatet - match
Övriga funktionärer

Den 1/4 tar matcherna sin början kl. 10.00 och enligt spelschemat
ska sista matchen ta sin början kl. 18.00. Vi kommer att behöva bemanning från 09.30 fram tills allt är klart för dagen.
Den 14/4 börjar matcherna kl. 08.00 och sista matchen för dagens spelas kl. 18.45. Vi kommer att behöva bemanning från kl. 06.30 tills allt är klart för dagen.
Första arbetspasset i cafeterian innebär att man startar upp dagen med bl.a. koka kaffe, bre frallor/smörgåsar, förbereda toast m.m. samt givetvis sköta försäljning. Passen 2, 3 och 4 sköter försäljning och ser till att det fylls på där behov uppstår. Avslutande passet är kvar tills dagen är slut och ser till att allt plockas ihop/undan och att det städas av i cafeterian.
Övriga funktionärer behövs för att hålla ordning på läktare, i allmänna utrymmen och omklädningsrum, man ser till att det finns toapapper och pappershanddukar m.m. Man ska finnas tillhands för att hjälpa gästande lag och ledare om de undrar om något praktiskt, samt vid behov även hjälpa tävlingssekretariatet och cafeteria.

Maila in namn och telefonnummer till respektive tränare, senast den 25 mars samt den 3 april.
Vi kommer sedan sammanställa och lämna ut ett schema.

Vi ser fram emot god uppslutning! Tack på förhand!
Å/K IBS styrelse och ledarna för P14 och P11/P13

Söndag 1/4

Tider vi behöver bemanning i cafeterian/kiosken/övrigt är:
08.30-11.00
10.50 -13.30
13.20 -16.00
15.50 – slut

Bemanning av sekretariatet/speaker - vi behöver 2 personer/pass om en även tar speakeruppgiften, annars 3 personer:

Förmiddag 09.40 – 12.15
Eftermiddag 1 12.15 - 15.00
Eftermiddag 2 15.00 – slut

OBS!
Det behövs tre personer på varje cafeteriapass. Ett pass får inte bemannas enbart av minderåriga.

Övriga funktionärer (som även kan hjälpa tävlingssekretariatet)
- behövs 2 st. per pass.

Någon/några från styrelsen kommer att finnas som del av bemanningen i hallen hela dagen.

Spelschema
10.00 Semifinal 1 F14
10.45 Semifinal 2 F14
11.45 Semifinal 1 P14
12.30 Semifinal 2 P14
13.30 Final F14
14.30 Semifinal 1 HJ18
15.15 Semifinal 2 HJ18
16.15 Final P14
17.15 Final HJ18

OBS ! Lämnas senast den 20 mars till respektive tränare

Lördag 14/4

Tider vi behöver bemanning i cafeterian/kiosken/övrigt är:
06.30 – 09.00
08.45 – 11.30
11.15 - 14.00
13.45 - 16.45
16.30 – slut

Bemanning av sekretariatet/speaker - vi behöver 2 personer/pass om en även tar speakeruppgiften, annars 3 personer:
Förmiddag 1 07.40 - 10.15
Förmiddag 2 10.00 - 12.40
Eftermiddag 1 12.30 - 15.15
Eftermiddag 2 15.00 - 17.30
Eftermiddag 3 17.15 - 19.30

OBS! Det behövs tre personer på varje cafeteriapass. Ett pass får inte bemannas av enbart minderåriga.
Övriga funktionärer behövs 2 st per pass, dessa ska också vara behjälpliga för tävlingssekretariatet.

Någon/några från styrelsen kommer att finnas som del av bemanningen i hallen hela dagen. Troligen i första hand i tävlingssekretariatet och i cafeterian.

Spelschema

08.00 Å/K – Engelholm S
08.45 Hofterup - Malmö
09.30 Munka-Ljungby – Engelholm V
10.15 Gårdarike - Landskrona
11.00 Malmö – Å/K
12.00 Engelholm S - Hofterup
12.45 Landskrona – Munka Ljungby
13.30 Engelholm V - Gårdarike
14.15 Å/K – Hofterup
15.15 Malmö – Engelholm S
16.00 Munka Ljungby - Gårdarike
16.45 Landskrona – Engelholm V
18.00 Åttondelsfinal 1
18.45 Åttondelsfinal 2

OBS ! Maila in era tider senast den 3 april till respektive tränare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar