onsdag 29 augusti 2012

DE E MYCKET NU!!!!!

Okej vi börjar från början.

FCH ringde och frågade om vi ville möta dom i en träningsmatch på söndag. Jag svarade ja!

Så samling sporthallen söndagen 02-09-12   09:30.
Matchstart    Idrottens hus          02-09-12   10:30.

Samtliga killar är uttagna för spel. Även de killar som fortfarande håller på med sina sommarsporter är välkommna. Men för att veta vem som kan komma så MÅSTE ALLA svara med en kommentar på detta inlägget om ni kan vara med eller inte. Viktor kommer att ta med matchkläderna till er som lämnade in dessa i våras.
Sen har A-laget också en träningsmatch. Detta gör att vi tränar annorlunda på onsdag. Vi tränar mellan 16:45- 18:00. Därför flyttar vi föräldramötet till 18:15. Snälla grabbar kan ni berätta detta för era föräldrar så är ni gulliga.

Mats, Anders & Lennart.

21 kommentarer:

  1. jag ska lira! :) // vinberg

    SvaraRadera
  2. jag vill spela :)// deen anonyme Enroth

    SvaraRadera
  3. Jag vill också vara med// Viktor F!

    SvaraRadera
  4. Jag är meeed! :D
    Danne

    SvaraRadera
  5. Jajamensan fattas bara! //HK

    SvaraRadera
  6. jag är med /
    markus jinnemo

    SvaraRadera
  7. Jag är med/ Sebastian Tillgren

    SvaraRadera
  8. jag är inte med, har fotbollsmatch! /// jacob

    SvaraRadera
  9. Simon är alltid redo!

    SvaraRadera
  10. Vem är den anonyme?
    /Mats

    SvaraRadera
  11. jag kommer direkt till ih så jag är där cirka 09,40 / markus jinnemo

    SvaraRadera
  12. Jag kommer också/ André

    SvaraRadera
  13. Jag deltager gärna/Adam

    SvaraRadera
  14. kan tyvärr inte/ekberg

    SvaraRadera
  15. vi åker direkt ill Ih // Robert

    SvaraRadera